Här dom, på bild och allt!

 
Jordklotets mest förtappade själar. Fyfan för såna här alltså, och nu är det inte ens den mest extrema varianten. Jag pratar om cyklister, och då i synnerhet så kallade "vägcyklister". Usch och fy!

Vi ska allihopa börja med att klargöra en liten men ack så viktig jävla sak.
NI ÄR INGA SATANS BILAR SÅ DRA SÅ LÅNGT FRÅN VÄGEN SOM BARA ÄR MÖJLIGT INNAN JAG PREJAR ER UTAV BARA HELVETE!!!
Jag hatar tamejfan cyklister. Dom tror att dom är bilar, dom tror att dom är odödliga och dom tror överlag att de är nånting. Inte ens kattpiss är dom värda.

Jag menar såklart när jag själv kör bil, och det är en, eller flera (dom kommer oftast i klunga), av dessa tvåhjuliga olycksdrabbare ute på min väg! Varför? Varför i helvete måste dom så prompt cykla på vägen när det alltsom oftast finns en cykelväg precis bredvid. Jag vet egentligen varför ändå. Dom tycker att dom är coola och dom tycker att dom är för fina för cykelvägen. Pack är vad dom är, den vidrigaste sortens pack! Jag brukar i min ensamhet ge dom ett välförtjänt mittenfinger, då känns det i alla fall lite bättre...

Dessutom, och det här är ett ganska så stort dessutom, så klär dom sig som en misslyckad Lady Gaga. Har ni sett en typisk cykel-persons-outfit? Dra åt helvete va äckligt det ser ut. Det kan ju omöjligt ta mindre än en timme att klämma in sig i de där kläderna, såvida man inte badar i vaselin först. Och sen ska ju strumpan in också... 
 
Kolla bara på det där. Killar, kom igen, vakna!

Nej, jag tror att man behöver en redigt psykisk störning för att vara seriös cyklist, och det är nog sant!
Det borde vara konsekvensfritt att preja cyklister. Typ som i GTA.
Förstå hur bra man skulle må om man var på väg hem efter en hård arbetesdag och ser en stor sån där klunga med cyklister. Bara slå på vindrutetorkarna och lyssna på det fantastiska ljudet av äcklig cyklist som studsar mot plåten. Aaah... Lycka!

(Nu tänkte jag länka det här inlägget på facebook och har några vänner som jag vet är cyklister som kanske läser det här och till dom vill jag säga att jag i verkligheten inte bryr mig ett skit om ni cyklar eller inte, så länge ni inte gör det på vägen, där jag ska köra! :))

Kommentarer
Postat av: lys

hahahaa...äntligen, igen!!

ps. säg till när du behöver hjälp nästa gång.

2013-07-18 @ 23:52:10
URL: http://lifrol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0