Hahahaha, fyyy fan säger jag bara!


Vilken jävla rubrik! Den här tar tamejfan priset på ovärt skit-skit. Jag vet liksom inte ens vad jag ska kalla det, så jävla dåligt är det. Och hur ska man ens börja förklara hur dålig den här skiten är? Skit är vad det är, skit!

Anders Borg. Jag vet inte hans exakta titel men typ finansgubbe iaf. En sån som håller på med budget och div andra astråkiga tråkigheter. Hans jobb är, helt fördomsfritt, att sitta och räkna matte 8 timmar om dagen. Säkert mer än så också eftersom han är Reinfeldts högra hand. Förstår ni inte hur kul det låter!? Alla kommer vi väl ihåg hur roliga mattelektionerna i skolan var? Visst? Eller hur? Inte? NEJ, FÖR DOM SÖG SOM FAN!

Såå, för att fortsätta beskrivningen av Borg så är han mig veterligen den enda killen i riksdagen som ser ut som en luffare. Vid närmare eftertanke kanske han har klippt bort hästsvansen (eller är det bara något jag drömt?), men det hjälper inte. Once you go hästsvans you never go back, som ordspråket lyder. Man vet liksom, när någon säger "Tänk Anders Borg", då tänker man inte direkt på hur ofantligt kul allting runt omkring Borg är, utan man tänker på en snubbe i hästsvans, i ful hästsvans.

Om man ändå ska försöka hitta nåt intressant i Borgs liv, då är det nog... Inget. Lönen kanske. Fast nej, han sitter nog bara och räknar den.

Det finns alltså ingenting, inte ett jävla jota, som är speciellt intressant med Anders Borg. No offence eller så, men helvete. Så då kommer vi till det stora problemet, och det som hela det här inlägget handlar om....

Varför. Varför varför varför varför, skulle jag vilja läsa om hur Anders Borg firar semestern? Och varför skulle jag vilja läsa om varför han väljer att fira den i Polen. Nej, fyfan va världstråkigt. Polen verkar ju inte heller speciellt imponerande. Det är så mycket som gör mig uttråkad i den här rubriken att jag blir deprimerad av att veta att jag har läst den.

Liksom, Polen? Liksom, Anders Borg? Vafan!? Vad händer? Vart är världen på väg? Jag blir ledsen =( Jag blir så jävla ledsen. Mest över att den här artikeln faktiskt existerar. Och tänk att det säkert finns folk som har klickat in sig på den. Och dessutom inte ens av misstag!! GAAAAAAAAAAAAAH!?

Nu ska jag lägga mig och tyna bort, medans Borg semestrar i Polen. Varför han gör det, det har jag inte en jävla aning om, och det intresserar mig inte det minsta.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Tack för att du har kommit tillbaka! Borg är finansminister, så ja, finansgubbe. Jag tror han räknar matte på helgerna också. Once you go hästsvans you never go back!

2013-07-08 @ 23:16:16
Postat av: lys

angående varför.
-för att du ska ha något att blogga om en gång i halvåret..!! ÄNTLIGEN!!

2013-07-09 @ 14:28:34
URL: http://lifrol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0