Om det är för bra för att vara sant...

så är det oftast inte sant.

Sökt lite lägenheter och kollat runt lite. Hittade en intressant så vi skickade mejl. Sen gick vi dit och då hängde det en skylt, för det är så man gör när man säljer/hyr ut här:


så vi ringde och det visade sig att nån redan bokat den. Aja, skitsamma tänkte jag och gick hem. Dagen efter har jag fått ett mejl på morgonen, och det verkar som att vi gått till fel lägenhet dagen innan. Tycker allt ser skitbra ut, nästan för bra för att vara sant. Så jag svarar att jag är grymt intresserad av att se den. Får då det här svaret:

"Thank you for your reply but the matter is that I'm in Manchester already. Like I have inform you before, the price you shall pay for one month of rent will be 780 EURO , with no extra taxes to pay. The money, I want to revive it monthly to my bank account, so I hope it will be no problem for you to wire the money to my bank account. The apartment is ready for you, bla bla bla bla"

Skrällen som uppstår när han vill ha pengar direkt medans jag inte får nånting? Jävla skiten, snubben försökte blåsa mig. Så jag pissade på hans hus trots att jag inte fick...

sen gick jag hem.

Kommentarer
Postat av: Happa

Uch för dessa typer som försöker blåsa en. Men en Palle blåser man inte så lätt. HAHAHA helt rätt att pissa på hans hus.

2011-09-01 @ 22:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0