Världens mest meningslösa inlägg, apalle-style!

Här ska du få Lisette! Jag tänker göra som väldigt många andra av de bloggarna jag läser.

Jag tänker lägga upp en text från en låt. Ni vet ett sånt där inlägg som ingen orkar läsa eftersom en text för dig inte har samma budskap som för mig. Ungefär som när jag la upp en låt. Ja, jag kanske rentav lägger upp både text OCH låt! Det vore nåt va?

Nä fyfan. Börjar bli lite för mycket innehåll i det här inlägget, och lite för lite låt-text. Så nu ska jag sluta tramsa. Substanslöst ska det vara, så att man så fort man ser inlägget bara känner: "Nää, fyfan, den här skiten orkar jag inte läsa".

Ok, är ni redo:

Po-wah!! (stavas inte som det låter)



Ja, om in lyssnar noga runt 7:18-strecket så. Fantastiskt underbara lyrics.

Men ja, nu vet ni iaf hur värdelöst det är med såna här inlägg :p

Kommentarer
Postat av: lys

jag menar...längsta ljudfil.

2011-01-17 @ 15:05:02
URL: http://lysan.blogg.se/
Postat av: Rickard

tl;dr

2011-01-20 @ 13:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0