Flashback-influenser...

Surfade in på en tråd på flashback idag, som handlade om folk som tog ett random nummer på eniro, sen skickade de sms till det numret :D Jag var inte sen med att haka på, så here it goes:

Blev nån random Jerry i Kiruna :D


Apalle: Tjena Jerry, vet att det kommer plötsligt men tror du jag kan få krascha hos dig ett par dagar? Snuten är oss på spåret. Förklarar när vi ses!

Jerry: Jag har ingen aning vad du pratar om? :/
Jerry: Är på jobbet...
Jerry: Kom förbi här istället?

Apalle: Ok. Kommer förbi vid 1. Kan du hålla koll så att det inte står några snutbilar eller suspekta skåpbilar utanför? /M

Jerry: Men vafan?
Jerry: Jaha..

Klockan blir 1 (första sms'en skickades vid 23), kvart över 1 och närmar sig halv två, innan Jerry hör av sig:

Jerry: Okej..
Apalle: Sitter verkligen i skiten nu. På väg till Kallax. Hoppas det funkar bara. Skrotar det här numret, hör av mig om några veckor
Jerry: Fyfan.. Hoppas det löser sig.. Vem fan är du förresten?
Apalle: Ja det hoppas jag med. Ge dig nu, fick numret av "saxen", han kollade upp det på eniro. Det är M, nu vet du väl?
Jerry: Nä fan, är helt slut i huvet.. Fattar ingenting nu.. Skit i det.. Lycka till..
Apalle: Men för i helvete!? Vem fan är du då? Jag kan väl fan inte ha fått numret till fel Jerry!?
Jerry: Ja du.. Det är väl säkert så.. Hahahaa..
Apalle: Men vafan? Jerry F? Från porsön?
Jerry: Men nää, jag bor i Kiruna?
Apalle: Men va i... Jaha? Hoppas du inte ringer snuten om en snubbe på väg till kallax då...? För den här skiten vill du verkligen inte ha nåt med att göra...
Jerry: Äh men för fan, jag har inte tid med sån skit.. Jag orkar faktiskt inte bry mig och förövrigt hatar jag snuten så dom skulle jag fan inte hjälpa för pengar.. Hoppas du klarar dig.. Ha dä!!
Apalle: Skönt att höra, de är ena äckliga jävlar. Men fan, ha ett bra liv då, hoppas vi aldrig hörs igen. Stay out of trouble /M


Hahaha, ibland har man bra kul om dagarna :D Skönt att Jerry inte kommer gola på mig iaf :D :D Han verkar vara riktigt negativt inställd till polisen :D

Kommentarer
Postat av: lys

hahahah

2011-01-22 @ 19:34:35
URL: http://lysan.blogg.se/
Postat av: Marlene

HAHAH! JAG DÖR!! Fler såna här inlägg tack! :)

2011-01-30 @ 20:23:19
Postat av: MarionO

Ha ha ha ha! Man kanske borde testa. Flashback is the shit! =P Det roligaste jag läst där är klamydiatrådan. Typ hur man ska göra för att få antibiotika i flickvännens mat utan att hon märker det osv :P

2011-02-09 @ 17:32:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/marion
Postat av: Lars

Hahaha underbart! :D

2011-03-03 @ 22:41:31
URL: http://thewayilive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0