Sista dagen, en dag försent.

Jaja, är framme nu och allt gick bra osv. Tänkte skriva igår men tiden räckte inte till. Spenderade dagen med att stressa med allt det sista innan jag hälsade på brorsan med hans familj, morsan o lillbrorsan kom dit också, och Jennie. Sen avslutnings-FIFA med Rickard! :D
Allting kändes riktigt verkligt när man stog där och tog farväl av alla man inte kommer träffa på 6 månader. Det var nog första gången jag slogs av att jag faktiskt är på väg. Nästan redan borta faktiskt.
Ja... Nu är jag ju redan framme :p

Det blev ett ryanair-plan från Skavsta 14:35 imorse. Och ja, jag skrev imorse.
Gick ju kanon, 20 minuter tidigt faktiskt. Sen virrade jag omkring på Palmas flygplats och försökte hitta min syster, som samtidigt var en kvart försenad. Hann väl med att få panik en sväng, dö av att inte mobilen fungerade, återfann hoppet när jag hittade en betaltelefon för att sedan sjunka som en sten igen, när jag insåg att vilka jävla knappar jag än trycker på så kommer det inga signaler...? 
Aja, tog ett djupt andetag och drog ett varv till, när syrran ringde och undrade vart jag var. Skönt, tyckte jag.
Strosat runt lite i 30-graders värmen idag. Njutit och svettats och haft det bra! Nu ska jag inta min kommande säng för ett tag framöver
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Marion

Du bytte alltså ditt lilla rum på 20? m2 mot en luftmadrass...

2011-08-18 @ 23:02:15
URL: http://ab-marion.blogspot.com/
Postat av: marion

Eru snabb kan det hända det finns bilder i bloggen ;-)

2011-08-18 @ 23:30:53
Postat av: Marion

Borta...

2011-08-19 @ 00:20:03
URL: http://ab-marion.blogspot.com/
Postat av: Marion

ny chans

2011-08-19 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0