Så för att svara på den stora jävla frågan, hur fan känns det?

Kan jag inte annat än säga att jag har inte en jävla aning...
Många som frågar hur det känns. Snart flyttar jag. Ska visserligen bara vara borta 6 månader men det är ju ändå ett tag det med. Det känns bra, överlag. Men mest av allt känner jag "har jag fixat allt? Vad ska jag packa med? Har jag tillräckligt med pengar? Vafan händer? Varför har jag inte fixat syrrans adress så att jag kan posta iväg allt som jag ska posta?" osv osv osv. Det är den ärligaste åsikten jag kan ge om hur det känns.

På Skavsta på tisdag lär jag ju däremot bli jävligt skitnödig. Då är det no turning back som gäller. Jag kommer sitta där och vänta på flygplanet som tar mig bort från Sverige för gott... i 6 månader.

Har iaf städat undan i lägenheten nu, och gjort om lite. Bjussar på några bilder. Känns stelt och fint på bilderna och som ni även kan notera tittar jag på en extremt bra film på svt. Det är sånt här som får en att vilja betala tv-avgift, som jag...erm... såklart gör!

Kläderna hänger på sista Sverige-torken för det här året :)
Ny säng och flyttat skrivbord och kläder på golvet, precis som det ska vara =) Fläkten har utan tvekan räddat min sommar!
Ååh mitt älskade barn, som jag kommer sakna dig! Samsung 7070 (min förstfödde, de andra har inte kommit än) har tagit plats i hörnet och kommer stå där i 6 månader. Saknar dig redan!
Såhär ser ju annars lägenheten ut mest, från mitt perspektiv. Notera världens bästa spel i högerkanten strax under Sams-ungen.
Imorrn blir det packning och ett sista besök hos bror, brors flickvän och brorsson. Den sistnämnda kommer bli så jävla tråkig att lämna, för han är verkligen helt underbar. Det kommer bli riktigt tråkigt att "missa" 6 månader av hans uppväxt men förhoppningsvis håller morsan hans oss uppdaterade via facebook. Vad livet vore utan facebook kan jag inte svara på, förutom att det skulle vara jävligt tråkigt. Det kommer såklart saknas en hel del annat folk också, men dom kan jag ju hålla kontakten med på ett annat sätt.
Jag har fortfarande inte skrivit ihop ett mejl till Happa, som ville veta lite om varför jag åker och lite andra saker. Men om du läser det här så har jag inte glömt bort dig, utan funderar på att lägga upp svaren här i bloggen istället!

Och hey, som ni kanske märker blir det inte fullt fokus på gnäll kommande halvår. Men svik inte, jag kommer hitta nåt att gnälla på där nere också! :) Om inte annat kommer det en kavalkad av gnäll när jag kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Happa

Vet att du skrev ihop ett mejl men tack vare att det ät mänskligt att fela försvann mejlet. Men låter som en bra ide att göra ett blogg-inlägg utav det, kanske är fler som vill veta mer :)

2011-08-14 @ 22:22:41
Postat av: ann

tare lugnt....du kommer att glömma din tv snabbt när du träffar mitt "barn" en 30 tum tjocktv av märket Bluesky...

2011-08-14 @ 23:44:28
Postat av: Marion

Ja förstår varför du vill fly om du bor i den där lägh resten av året =P

2011-08-15 @ 11:17:10
URL: http://ab-marion.blogspot.com
Postat av: linda

KOMMER SAKNA DIG!

2011-08-16 @ 10:29:31
URL: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0