Men för i helvete Samsung!

Sitter här taggad till tusen och ska skriva ett asfett inlägg. Har tagit några kort med mobilen som jag tänkte lägga in. Stoppar in USB-sladden från datorn till mobilen, och INTE ETT JÄVLA SKIT HÄNDER!? Det här är tamejfan dagens jävla i-landsproblem. Inget händer, vafan ska jag göra? Jag vill INTE göra nåt! Jag trivs med att allt funkar automatiskt, med betoning på funkar. F-U-N-K-A-R :@

Vad i helvete?

Knappar in mig på nån slags enhetshanterare och felsöker skiten och det visar sig att inga drivrutiner finns...? Det var ju fan senast windows 98 man behövde installera drivisar manuellt. Vad fan är detta?

Jag suckar, stönar, åmar mig och mår allmänt skitdåligt i nån minut medans jag surfar in på Samsungs hemsida. Söker på drivisar, surfar omkring och läser och mår ännu mer jävla tokdåligt när jag inser att det inte finns några! :@
Det här är fan sämre än stenåldern.

Googlar. Fattar ni, jag googlar för att hitta nån jävla skitdrivrutin som redan borde varit installerad. Det enda som kunde vara värre vore om jag var tvungen att använda altavista för att få till skiten. Och till råga på allt så inser jag att jag säkerligen måste tanka skiten från nån jävla u-lands-sida som förmodligen bjuder på minst ett tiotal virus och trojaner på köpet. Jag gråter.

Sen kommer räddningen. En träff på flashback kommer upp! Jag sätter gråten i halsen när jag surfar in och inser att jag behöver nåt fattigt jävla skitprogram för att lägga in saker från mobilen. Jag dör igen, hade jag velat hålla på med sånt här skit hade jag köpt en iphone. Fan är det för jävla apple-wannabe telefon jag har köpt?
Åter på Samsungs jävla sida så hittar jag programvaran. Jag tankar och det tar för i helvete ett och ett halvt årtusende innan skiten är installerad.

Nu är jag inte ens sugen på att skriva ett blogginlägg längre, ni får fan hålla er ett jävla tag, jag ska lägga mig i fosterställningen i badkaret tills jag somnar eller dör av näringsbrist, hare så jävla bra.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Hahaha! Det kan du ha din jävla solbög. :D Men nog är det fattigt allt, fy fan.



1. In med sladden i datorn

2. In med bilderna på datorn

3. ??????

4. Profit!

2011-08-20 @ 03:41:49
Postat av: Marion

He he du har inte the magic fingers bara =) Har också samsung =) Brukar sätta in minneskortet direkt i datorn istället =) Alt föra över med bluetooth =) Funkar perfa =)

Men härligt med ett gnälligt inlägg. Det senaste lät alltför glatt =P

2011-08-21 @ 14:14:36
URL: http://ab-marion.blogspot.com/
Postat av: förortskrigaren

Men ditt jäkla mähä. har du tittat i inställningarna på luren och satt den på massmedialagring? Tveksamt för om du hade gjort det hade din lur dykt upp som en enhet/hårddisk

2011-09-02 @ 20:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0