.......

Har av naturliga orsaker varit lite nedstämd senaste dagarna. Dock är det väl så att livet måste gå vidare och det finns inte mycket man kan göra ändå.

Vi badade idag, och sen gjorde vi tacos. Smakade inte riktigt som hemma men det var gott ändå! Jag solar och solar och solar också, och får bara 1 färg. Röd. Den återgår sedan till vit igen, vet inte vad det är för fel på mitt skinn men värt ett eget inlägg är det iaf, så jag ska sluta gnälla här. Njut av de fina bilderna istället!

Vad tycker ni, duger färgen på vattnet? (Det är en sandstrand till höger som inte syns i bild.)
Dagens näringsintag!
Gott var det, men jag saknar Arla Hushållsost!

Kommentarer
Postat av: Marion

Jag vill se bilder på din "bränna" =P Skönt att det finns fler med samma problem =P

Beklagar sorgen också =(

2011-09-06 @ 18:59:54
URL: http://ab-marion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0