Finlandsfärja...

På kryssning igår och idag. Party igår, såklart. Bakis idag.

Trots min oerhört krävande bakfylla så pallrar jag mig ner till restaurangen för att beställa nåt käk.

Hittar på sista sidan en barnmeny som ser bra ut! Lagom mat för oss som lider av en mindre extrem "åksjuka" :D

Servitrisen ankommer till bordet:
Marlene: Ta en sån här *peka på barnmenyn*
Servitrisen: Nej du, det här är inget för dig
Bla bla
Jag: Men vadå, om man inte är så jättehungrig då? Får man inte köpa en barnmeny ändå?
Servitrisen: Nej
Marlene: Men vi betalar fullt pris...
Servitrisen: Nej, ni är inga barn!

Så... Är det någon som känner nån som är under 12 som kan köpa ut åt mig nästa gång jag ska på kryssning? :/

Aja, fyllde i ett par såna där "vad tycker du" enkäter. Så skulle CC eller Rickard vinna en kryssning (om jag gissade rätt på CC's adress då) så kan ni tacka mig :D

Kommentarer
Postat av: marlene

Hahaaha! Kanske vet en som kan köpa ut ;)

2010-06-22 @ 12:36:56
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Rickard

Hahaha! Jag håller tummarna!

2010-06-26 @ 13:58:22
Postat av: CC

haha jag vill vinna! Vad gissade du på för adress?

2010-07-07 @ 01:27:29
Postat av: tmos

haha skön blogg!

2010-08-26 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0