Gnällbloggen dör..?

Nejdå, det gör den inte! Men funderar däremot på att börja blogga lite mer allmänt om vad som händer i livet. Inte för läsarnas skull, utan mest för min egen. Så jag har nåt att titta tillbaka på när jag blir gammal, haha.

Varför? För att det är dags för förändring i mitt liv känner jag. Så när den är klar har jag nåt att titta tillbaka på. Iofs så ligger fokus till en början på avbetalningar. Tråkigt som fan men det begränsar möjligheterna en del. Och givetvis kommer jag fortsätta blogga om saker som retar mig.

Aja, nu vet ni iaf. Ifall ni tycker att bloggen blir tråkig. Peeeeeeeeeace!

Kommentarer
Postat av: Du Vet Inte

palleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2010-02-03 @ 07:55:21
URL: http://duvetinte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0