Okändisdjungeln!

Okej, jag ska inte sticka under stolen med att jag är dålig på kändisar, framförallt svenska kändisar. Vet knappt vem Ernst är...
Men om man gör ett program som heter Kändisdjungeln, då kan man väl åtminstone se till att ha med kändisar?

Mikkey Dee - Är inte säker på den här, men tror att det kan handla om trummisen eller liknande i nåt känt rockband.
Jannike Björling - Ett namn som jag aldrig ens har hört.
Ann Söderlund - Well, jag har en syster som heter Ann, men det finns väl inga kändisar som heter Ann? Ann Söderlund kanske är en joker då, eller?
Thorleif Torstensson - Gamla härliga TT, aldrig hört talats om snubben. Coola initialer dock.
Karl Petter Bergvall - Ok, nu börjar det bli pinsamt. "Who is that guy?"
Inger Nilsson - Min mamma heter Inger. Fast inte Nilsson. Enda intressanta jag har att skriva om det här namnet.
Bengt Frithiofsson - Vet jag inte heller vem det är. Rickard har dock upplyst mig om att det var nån snubbe som provade vin i nyhetsmorgon. Kändis värre.
Rafael Edholm - Såvida det här inte är en omgift turtle så har jag inte en aning om vem det är.
Kennet Andersson - Jajjamensan!! Efter 8 okända namn så kommer äntligen ett jag känner igen! Kennet kungen av 94 Andersson glömmer man ju inte i första taget!
Katarina Hultling - Vet inte ens vad jag ska skriva om det här namnet. Vem äre?
Catarina Hurtig - Skrev jag inte det nyss, fast med K? Eller nä, kanske inte. Spelar iofs ingen större roll hur man stavar ett namn när jag inte ens har något ansikte till det.

Och där har vi det. Kändisdjungeln! Fullspäckad med kända människor. Snälla. Bara för att man har varit med på tv så är man inte kändis. Riktigt jävla uruselt. "Kändisarna" i lets dance kan jag väl leva med. Men det här, fyfan.
Finns det ens någon som vet vilka alla de här personerna är?

Kommentarer
Postat av: Marion

Darling nog kan jag hålla med om att det bara är B-kändisar... eller snarare D-kändisar, men när man fick dem presenterade så insåg man att de inte va heeelt okända iaf.



Mikkey Dee - Japp trummis i flera kända hårdrocksband.

Jannike Björling - Björn Borgs ex! Tydligen varit fröken sverige eller nåt sånt innan med :P

Ann Söderlund - Himla skön tjej. Vart programledare för flera tv-program t.ex. Söderlund Bie. Henne gillar jag, men nej inte så känd heller.

Thorleif - sångare i Thorleifs.. Inget man lyssnar på, men visste att dansbandet fanns.

Karl Petter - från Bonde söker fru och sedan let's dance.. b-kändis javisst :P

Inger Nilsson - Hallå Pippi Långstrump!!!

Bengt Frithiofsson - vinprovare ja där hade ni rätt.

Rafael Edholm - skådespelare. Han har ju ändå varit med i rätt många filmer!!?

Katarina Hultling - om du är det minsta sportintresserad borde du väl ha sett henne som programledare för t.ex. sportspegeln ?? Du kunde ju ändå Kennet Andersson så lite sport måste du ha sett.

Catarina Hurtig - Hovreporter.. Jag hade nog hört namnet, men nej inte speciellt känd heller.



Din kändiskunskap verkar en aningen begränsad. Jag får nog rekomendera dig att läsa mer Frida/veckorevyn och aftonbladet om du ska kunna hänga med ;-)

I övrigt håller jag med dig om att programets namn inte lever upp till vilka som är med. Efter att ha sett vilka de var stängde jag och min kompis av tvn..Tragiska B-kändisar som kan tänka sig att göra vad som helst (ligga i lådor med kackerlackor) för att få lite extra tid i rampljuset. Nej tack!

2009-09-13 @ 01:20:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/marion
Postat av: Rickard

Inger Nilsson hade jag ingen koll på och inte Catarina Hurtig heller - hovreporter? Är man känd då? Skönt att se att du tog vinprovar-Bengt i alla fall. :D

2009-09-13 @ 04:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0