Jag är rasist.

Japp, som titeln lyder. En riktigt jävla rasse är jag. Inget jag är stolt över, och inget som jag egentligen vill vara. Men nu har jag fan fått nog. Det finns vissa människor av annorlunda etnicitet som jag bara vill bli av med. Bortrensade från jordens yta. Och jag är helt övertygad om att jorden skulle bli ett bättre ställe. Det är i huvudsak ungefär 5 olika folkslag jag innerligt hatar. Tänker inte säga vilka, för då bryter jag säkert mot nån hets mot folkgrupp-lag.

Vissa av er tänker nog att det bara är några få stycken som förstör för alla. Men så är det tamejfan inte. Alla äckliga jävlar är precis likadana. I alla fall nästan alla jag har träffat. Och det är det jag baserar min åsikt på. Visst finns det några som står ut från mängden och är trevliga och lite mer civiliserade i sitt beteende, men det är tyvärr alldeles för få. Hade jag fått välja mellan att alla, inklusive de snälla, stannar eller försvinner så hade valet varit självklart.

Det är ganska tråkigt att komma till såna här insikter. Men det har varit på gång en längre tid. För varje gång jag ser någon bete sig som ett jävla pack så växer hatet inom mig. Tyvärr har jag själv inte makten att göra något åt det, mer än att gå och rösta på SD...

Sorgligt men sant...

Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag är skitless på invandrargäng som bara stör sin omgivning, som om att det är något häftigt. Jag är inte rasist, jag har många invandrarvänner så jag vet att man inte kan dra alla över en kam. Dock så tycker jag att unga (10-20 år) och även vuxna (20-30 år) invandrargäng med sitt skrikande, allmänna störande, i det närmaste ”stolta” nedskräpande och bara generella brist på respekt för sin omgivning är tröttsam och omogen. Självklart är ”svenska” ungdomsgäng inga helgon men vad jag har sett och upplevt så är invandrargängen de svenska upphöjt i 20, alla kategorier.

2009-09-14 @ 00:47:12
Postat av: marre

Äh skitsnack! Vi kommer visst komma in :P Du är bara avis!! :P

2009-09-15 @ 21:27:26
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: ann

varför är du inte med i blogg awards??

2009-09-25 @ 00:28:34
Postat av: Du vet inte

hahahah du e stöööööööööööööörd

2009-09-30 @ 23:00:18
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0