Den nya alkogél'en är här!

Alla i hela världen har börjat använda en viss speciell typ av alkogel, efter toalettbesök. Kan ha något med svininfluensan att göra? Tror de flesta vet vad jag menar så jag orkar inte förklara.

Men, smittar inte svininfluensan precis som vanlig influensa? Kan man inte dö av vanlig influensa? Är vanlig influensa ingenting man behöver bry sig om?

Det är ganska självklara svar på de där frågorna eller hur? Det smittar, man kan dö och man ska nog bry sig om det ändå. Det leder ju till frågan om varför vi nu har alkogel. Borde vi inte använt oss av alkogel i alla tider?

Jag vet inte vem det är, men någon person på något ställe sitter och tjänar förjävla massa pengar på alkogelen, det är en sak som jag kan lova er!

Kommentarer
Postat av: CC

Svinet smittar fler än en vanlig flunsa men är inte ett dugg farligare.



Och ja man skulle haft en liten andel i alkogel. Tidernas tilltugg ju

2009-09-02 @ 23:39:11
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Mr. Bofa

Jo. Men som allt annat så är svininfluensan upp blåst av media som oxå måste tjäna pengar på något så varför inte passa på och hoppa på influensatåget som ända skördar så många konsumenter. De e ju gratis pr lixom :) va ganska cool ända tills staten ville ge bort vaccin. Antingen e de sockerlösning lr så e influensan värre än jag trodde. Hur som haver. Vill man inte bli smittad. Använd munskydd, Skicka inte så dörrhandtag och tvätta händerna efter du har varit på toa. Du vet... De vanliga... Hej pa!

2009-09-03 @ 20:15:06
URL: http://metrobloggen.se/Tabofa
Postat av: Mr. Bofa

Glömde säga. Undvik att kissa i motvind...

2009-09-03 @ 20:38:12
URL: http://metrobloggen.se/Tabofa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0