Det går bra nu

Fast Heidi slutade igår :( Men det blev en redig avskedsfest, askul! Lycka till på nya(gamla) jobbet o sluta inte läsa min blogg! :D

Så jävla kul att festa nuförtiden. Skillnaden nu är att jag går ut utan förväntningar. Jag hoppas inte att kvällen ska bli rolig, jag ser till att den blir det. Eller försöker se till att den blir det iaf, sen kan ju vad som helst hända. Men det lyckas oftast :)

Det är oxå kul att mina polare pratar lite om allt jag skriver i bloggen. Iaf om det som är "viktigt". Folk kan komma och prata om nåt som jag har skrivit och ge sina åsikter eller bara vilja veta mer eller något, trevligt är det iaf :)

Ekonomin går bra oxå, alltid skönt att slippa tänka på vad allt kostar och att faktist kunna unna sig lite lyx ibland.

Kärleken går väl sådär, men det känns bra ändå. Är singel nu och jag klagar inte!

Karriären ... ja ... det stora gråa molnet. Fast i dessa tider ska man väl vara glad att man har ett jobb. Förresten har arbetsledningen varit rätt trevlig senaste tiden, kanske beroende på arbetsmängden som varit rätt låg. Så där går det oxå bra, det är ett jobb bara, thats it. Det ger mig pengar till hyran och mat på tallriken så :)

Hälsan är nog oxå rätt ok. Ska försöka lira ett par innebandypass nu i veckan(om ja får dra 30 min tidigare -.-) så jag lär väl knappast kunna gå framåt nästa helg. Och då blir det Borlänge ... full fart alltså :)

Nu ska jag åka och äta morsans mat. Ibland är livet bra härligt!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Kul att det går bra för dig mannen. Jobb är som sagt jobb, men jag pluggar till mitt drömjobb i alla fall är det inte värt det så kan man ju alltid skjuta sig i huvudet (tänk dig min vanliga illustration av det). Hade jag haft ett så hade jag nog blivit glad i hjärtat åt att du verkar nöjd med vardagen.

2009-03-15 @ 09:39:07
Postat av: Du vet inte

DU GISSA FEL DIN TÖÖÖÖNNTTT

2009-03-15 @ 14:38:09
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

hahahah du bara säger så för du e en sån där dålig förlorare

2009-03-15 @ 22:14:19
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

haha du e ju bara så sööt..

de där med festandet har du nog lärt dig via min blogg va :p haha...



svär du vill va lika cool som mig..



kan du dela med dig av dina pengar`?? hahaha

2009-03-15 @ 23:54:16
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0