Yeah!

Har precis sett The Boondock Saints. Skön film, har inte sett den förut. Man måste ju älska scenen när han har ryckt loss toaletten och hoppar från taket.

Jag har inget vettigt att skriva ...

Det har hänt nåt konstigt med min ekonomi. Den är hur bra som helst. Har väl iofs blivit av med bil-avbetalningen och gått ner i försäkring men nu är det ju januari. I januari brukar ingen ha pengar kvar, allra minst jag!
Det är skönt. Ända sedan jag flyttade hemifrån(2:a januari 2006) har jag alltid haft ganska mycket månad kvar i slutet av pengar. Och nu har det äntligen vänt.

Det är asjobbigt att inte ha pengar, det är nåt som gnager i ens huvud 24 timmar om dygnet. Att behöva gå runt och oroa sig för hur man ska överleva resten av månaden är skitstressigt!
Men nu har det blivit någon slags bakvänd effekt, när jag faktist har pengar kvar. Jag går runt och undrar vad jag ska göra med dom. Ja vill gärna göra mej av med alla pengar jag har, innan dom tar slut. Det slutar väl mest med att jag sätter undan dom på ett konto som jag inte kommer åt och sen får man leva fattigt ändå ... Men då har jag ju pengar senare, pengar som jag kan resa för!

Jag har redan bestämt mitt nästa resmål, det är bara inte riktigt officiellt än. Verkar bli i slutet av mars eller början av april. Kommer bli sjuuuuukt kul och väldigt väldigt speciellt!

Lite mer Malaga än Sunny beach iaf. Sunny Beach var jävligt roligt, inget snack om saken. Men det som störde mig lite i Bulgarien var att det inte fanns nånting att se. Det var mest bara pubar, discon, tält med fejk-prylar, "kompisar", restauranger och hotell ... och ingenting annat. Men som sagt, det var jävligt kul! Kommer nog inte åka dit igen dock. Förstår mig verkligen inte på de vi träffade där som var där för 7:e gången!

Malaga var lite mer min stil faktist, kanske för att vi hamnade lite utanför och inte mitt i smeten. Man fick se lite mer av själva landet. Det var ju tydligt i SunnyB att det inte såg ut sådär i hela Bulgarien, och det syntes framförallt på väg till och från flygplatsen. I Malaga hamnade vi lite mer i det vardagliga livet som spanjorer... :D Kommer väl iofs aldrig att åka tillbaka dit heller(eller kommer jag, Ann? :D), men det är helt klart ett ställe jag skulle kunna tänka mig att bo på.

Ja, vi får väl se vad nästa resa har att erbjuda, kul ska det bli iaf ... och den kommer hela tiden närmare och närmare...

Kommentarer
Postat av: Rickard

Det enda "sevärda" i SB var Nessebar och det var inte mycket att hänga i granen, håller med dig. Vill du ha en upplevelse skulle jag nog rekommendera en top 3: 1) Borlänge (Vad!) 2) Egypten 3) Las Vegas

2009-01-04 @ 03:25:36
Postat av: ann

jo det kan du ge dig på att du kommer... o då kommer JAG att bo där... :-) igen....

2009-01-05 @ 22:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0