Weee!

Full fart i helgen har det varit, så det har inte blivit så mycket skrivande. Kom hem i fredags, spelade nhl med Rickard i någon timme. Sen drog vi till Andreas o Ferkis och hade nhl-turnering! De va skoj, jag vann såklart, men det var nog för att jag va nykter. Danne var jävligt kaxig ett tag där, men jag satte ju enkelt in tunneln på övertiden, tack och hej San jose! :)

På lördagen vaknade jag rätt sent(läs 14-tiden). Åkte till stadium och köpte skridskor(!) sen till Södertälje, skulle till Evelinas 20-års fest men vi kom inte riktigt dit. Sen åkte vi till en hockeyplan men isen där var skitdålig! Så det blev till att börja åka omkring och leta nya planer. Klockan var nu runt 22-23 tiden nånting. Fick hjälp av Emelie att hitta en plan med bra is och det var bra! Skridskorna satt skönt som fan, synd bara att det känns som att jag har någon annans fötter på mig, och inte mina egna :D Men men, spela lite sen hem o sova!

På söndagen var det hockeytajm! :D Haha, Rickard sköt sönder sin klubba på FÖRSTA skottet, så vi drog o köpte en ny. Sen vare väl en jävla massa folk o full fart och nu är jag stel som en jävla pinne ... ska bli kul att vakna imorrn, inte :D

Kommentarer
Postat av: Happa

Åkte med skridskor igår men mår nog tillräkligt bra jag iaf efter jag vaknat för att orka träna någonting även idag efter jag sovit :)

2009-01-19 @ 01:54:08
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: Rickard

Galet mycket som hände i helgen fan. Danne var feeeeett jävla dryg hos Andreas, så det var jävligt nice att du sänkte honom i semin. Och orka den jävla horklubban som går sönder på första skottet, men den nya klubban är ju mycket bättre så jag får väl tacka karman för det.

2009-01-19 @ 17:13:09
Postat av: inget namn

Ingen anledning som ens är värt o ta upp-.... asså de va inget allvarligt så där.. tror bara dom ville hitta på något..

Asså jag orkar bara inte bry mig... ska börja om på nytt imorrn.

Ska slappa fram tills torsdag o sen ta livet på allvar..

Mamma kommer hem då oxå.. då måste jag berätta allt till henne..

Men jag har sökt lite små jobb idag

2009-01-19 @ 21:41:46
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0