Ett klagomål!

Ni har hört det förr, men det kan inte sägas för många gånger. Den här jävla kylan ... det är fan fullkomligt jävla iskallt utomhus. Tar mig typ en halvtimme att kunna använda bilen utan att frysa ihjäl! Det är verkligen inte ok.

Jag ska börja köra bilen på tomgång mer, och dra mitt strå till växthuseffekten. Langa hit lite värme fan! Jag skulle vilja ha ett soligt ställe där man kan bo mellan oktober-april ... Mellan april till september är det ju ändå rätt ok här i Sverige. Jag undrar bara hur jag skulle ha råd med nåt sånt.... Spela poker? Köpa lotter? Jobba arslet av mig? .. Alla låter lika roligt. Man skulle få in foten i en annan bransch kanske, o fixa nåt jobb där i thailands-krokarna ... Fast jag skulle nog aldrig våga åka iväg dit helt själv ... Jaja, bara några funderingar jag har.

Förresten sa Ubbe att han hade köpt nåt skit som man sprutade på rutorna på bilen när dom va frusna, sen väntade man nån minut sen skulle det vara hur lätt som helst att skrapa skiten... Sånt måste jag ha! Får höra med honom imorrn om va det egentligen är för nåt, och om det funkar ... Nu äre dags att sova :)


Kommentarer
Postat av: inger

När du får veta vad den där sprayen som man sprutar på rutorna heter, kan du väl skriva det.

Håller med i allt du skrivit idag. Är så trött och less på kylan, iskalla händer och fötter hela tiden

2009-01-05 @ 08:39:21
URL: http://denamputerademamman
Postat av: inget namn

Men hur gammal e du?? tänkte på att du fortfarande "inte" vet va du vill jobba med.. hähähä :p

Men vadå man kan komma på vad dröm jobbet är när man är 50 hihiihi



Du.. Alla klagar på detta jävla väder heheh

2009-01-05 @ 13:11:57
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte
Postat av: Codliver

Det är inte så kallt tycker jag, det är klart att det beror på vart man bor.

Men tänk på att du hinner gå ganska långt på en halvtimme och dessutom håller du värmen uppe.

2009-01-05 @ 17:59:16
Postat av: Cosmo

Jag hatar när folk svarar på min kommentarer i deras EGEN blogg.

Där sitter väl inte jag o glor hela dagarna!

Gud, tror dom verkligen jag lägger ALLA som favoriter för att jag kommenterar en sak hos dom?

Hur ska jag annars hitta dom hela tiden för att se OM dom skrivit nåt svar...

Lata egon!



Så...nu har jag gnällt lite men det verkar ju passa bra på denna bloggen =)

2009-01-05 @ 19:55:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12286
Postat av: ann

jaa..bra! jag gillar oxå att gnälla om kylan... den gör en sjuk också... :-(

2009-01-05 @ 21:38:06
Postat av: Inget Namn

wowwhooowww jag e 1 år äldre hahahah tråkig jag e..

oo nää tror fan inte de e ett yrke men jag önska de va så hihihihi



Hur va din helg da???

2009-01-06 @ 19:18:12
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte
Postat av: Inget Namn

jag vette fan hur jag raggar men jag brukar va rak på sak offtast hihih



aaa jag e fan en gamling hihih

2009-01-06 @ 20:53:15
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte
Postat av: Marty X

Asså... Suck! OCH Stön!



Bäbis! Ja, du VET vad jag menar! :P

2009-01-11 @ 00:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0