Det här landet är fan utom allt hopp ...

Ni vet det, jag har klagat som fan på kylan. Jag verkligen hatar kylan, den suger så jävla hårt. Jag har flera gånger granskat mig själv och min inställning och ställt mig frågan om det är den där är fel på. Litegrann så är det, jag har dålig inställning ... så jag tog mig i kragen och gjorde något åt den.

Det är svinkallt och man vill inte gå ut. Bara tanken på att skrapa rutor på bilen får mej att dö inombords. Men vad ska man göra, man kan ju inte sitta inne hela dagarna. Tänka tänka tänka tänka ... ... ... ! ... !! ... !!!!
En snilleblixt, en superbra idé, äntligen! Jag kan ju köpa mig ett par skridskor. Det är ju skitkul att åka skridskor, jag gjorde det väldigt mycket när jag var mindre. Fan va skoj!

Jag mejlar kommuner och hör mig för vart det finns rinkar bland vänner och bekanta och det är svinkallt utomhus, WOOOHOO! Åker runt och letar reda på några hockeyplaner, allt är klappat och klart, väntar på helgen ...

Och vad i helvete tror ni händer? JOVARS, det blir såklart 2-3 plusgrader!! Tjooho, JAG BLIR SÅ SJUKT JÄVLA GLAD! :@
Här har man dött ett par gånger av uttråkning, kommit på en bra idé, fyllts av insipiration, återuppstått och känner energin flöda. Och vad händer? Jo, allting förstörs, på en jävla natt. Det är nåt allvarligt jävla fel på det här landet alltså! Så nu sitter jag och funderar, vad kan man göra när det är slask och jävulskap utomhus...?

Jag ger fan upp snart. Innebandy, tänker jag. Korpen kanske? Ett mejl, ett svar, en hemsida.
Korpen Sollentuna, matchdag söndagar 9-14(typ), snälla? Ja hej Patrik Herrdin mindre bakfull vid den tiden alternativt stendöd i sängen. Men det är lugnt, jag har det, jag går upp och spelar innebandy, nej dra åt helvete!

Snart börjar jag fan dansa balett eller nåt, så uttråkad är jag ibland. Tur man har Rickard och nhl09 :)

Kommentarer
Postat av: K Y S S A R

ahha verkligen. Ne men jag ska bara vara jag. skiter i han ganska ordentligt nu :D



Men fuldenserna är ju det bästa på krogarna :) det är ju dessa man kolalr på

2009-01-12 @ 09:40:57
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: inget namn

Tjaa.. nu har jag fixat de där.. la in på msn faktis..

annars kommer jag bara glömma bort.. är rätt trög ibland hehhe..

Sen tog jag bort ditt inlägg :d wohooww..

FAN jag som skulle va ledig idag måste typ gå o jobba..

Buhuu... blire jobb idag för dig med eller?

2009-01-12 @ 10:44:16
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte
Postat av: Happa

Så du hitta en rink till slut. Blir nog kallt snart igen så tids nog får du nog åka skridskor ;). Annars borde det väl finnas någon inomhus rink i stockholm tycker man.

2009-01-12 @ 15:30:26
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: Inget namn

JA men de e ju så.. Allt det där har jag lärt mig av massa utbildningar o jobb..

De är nog därför jag tänker posetivt när de handlar om de mesta.. men ibland så går det ju inte.. hähähä..

Men e du inne på msn ikväll? slutar jobbet snart eller med andra ord jag kan gå när jag vill... ahaha idag jobabr jag bara extra för att de va för lite personal så nu e de lugnt som fan :D

2009-01-12 @ 17:59:59
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte
Postat av: Inget namn

JA men de e ju så.. Allt det där har jag lärt mig av massa utbildningar o jobb..

De är nog därför jag tänker posetivt när de handlar om de mesta.. men ibland så går det ju inte.. hähähä..

Men e du inne på msn ikväll? slutar jobbet snart eller med andra ord jag kan gå när jag vill... ahaha idag jobabr jag bara extra för att de va för lite personal så nu e de lugnt som fan :D

2009-01-12 @ 18:00:38
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte
Postat av: Marlene

Joo.. Men nu sitter jag ner med datan! Så!

Vi spelar innebandy på onsdagar i Märsta.. Lite långt kanske..? Annars bara att joina!

2009-01-12 @ 20:48:56
URL: http://marlene.bloggspace.se
Postat av: * K Y S S A R

haah just det!Jag kommer ju att vara MILFEN i stan =D



Äh, det är bara kul med fok som kan bjuda på sig själv ;)

2009-01-12 @ 21:24:03
URL: http://kyssar.bloggagratis.se/
Postat av: Happa

Men åka skridskor är inte drygt, du kan ju åka lugnt i början då är de inga problem :)



Men roligare om man är några stycken sen spelar match eller något för skojjs skull fast det är däremot rätt drygt :P



Men du får se till att åka så fort de finns bra is ute igen.

2009-01-12 @ 21:26:56
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: Inget Namn

Ja jag vet.. så såg det ut i mitt gamla rum.. nu ser det lite annorlunda ut..

gjorde om mitt rum lite oxå hehe..

ska fortsätta med städningen imorrn tänkte jag :)



Hoppas tvätten o allt gick bra heheh

2009-01-12 @ 23:55:03
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte
Postat av: Rickard

Aaa det där med att spela hockey var ju så jävla typiskt. Hahaha tur du har mig i allt elände. :D

2009-01-13 @ 15:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0