Musik

Oj oj oj, idag har jag jobbat över!! Det var timmen mellan 18 och 19 som jorden stod stilla. Lite som en smygpremiär på den där filmen, men den handlar ju om en hel dag. Ja, ni vet vilken jag menar, inget förtydligande behövs!
Iaf så insåg jag när jag åkte hem, att eftersom jag var själv i bilen, så kunde jag njuta fullt ut av musiken. Och jag menar alltså inte att det är tråkigt med sällskap, det är tvärtom. Jag menar inte heller att jag sitter och tok-headbangar samtidigt som jag osynkroniserat trummar på ratten och dörren. Nej, det jag menar är att när jag är själv så tar jag mig verkligen tid att lyssna på musiken, och då blir den så mycket bättre. Konstigt konstigt.
Fast det är ju inte så konstigt å andra sidan, med sällskap så pratar man ju gärna en massa och då hamnar musiken gärna i bakgrunden. Men när det är tyst, och man har sällskap, då är det ändå inte samma sak.
Det är väl säkert bara jag som har en massa koncentrationssvårigheter...

Förresten är min blogg flera gånger bättre än olles!

Kommentarer
Postat av: CC

olle har ingen chans, vem är olle?



jag tror ändå inte du har jobbat över :D du är bara full och kollade fel på klockan

2008-12-08 @ 20:51:45
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0