Mer bas, mindre prat.

Jag är så sjukt jävla less på all satans skit-julmusik som man blir tvungen att stå ut med 4 störiga veckor om året. Ja, förjävlig är den. Och alltid är det samma gamla vanliga skit som jag redan har stått ut med i 22 år!
Förstår ni? 4 veckor om året i 22 år är nästan ett helt år!!! ETT HELT ÅR har jag lyssnat på äckligt stinkande rutten julmusik. Det är tamejfan inte ok! Och att det alltid är exakt samma låtar oxå? Fan, remixa lite så kanske de blir bra(läs: mindre dåligt). Mer bas, mindre prat!
Ååh nu ska vi komma i julstämning, så nu spelar vi den absolut sämsta skiten som går att hitta. Jag lyssnar fan hellre på Rickards svenska hiphop med ÖH ÅH ÖH astman bara sug min kuk och ÖH ÅH stup i ett än ... ja ... jag har lyckats ignorera de flesta så just nu kommer jag inte på nån speciell, men det spelar ingen roll, för alla är lika dåliga.

Men så är det ju så att jag är en människa som respekterar andras musiksmak och jag tycker absolut att ni får lyssna på julmusik hur mycket ni vill, det är ju trots allt bara 4 veckor om året. Jag förstår dom som gillar det och har inga problem med det, lyssna på eran julmusik, och visst, spela den för mig. Jag har 48 veckor på mig att ge igen...

Och ge igen kommer jag göra!
Nu ska jag slå på: Trilok & Chiren vs. Alpha Twins - Straight To Hell.mp3

Kommentarer
Postat av: CC

haha, jag gillar din gnällinlägg. :D



Vad vore livet utan en bitter palle!

2008-12-16 @ 00:42:43
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Rickard

Så... svensk hiphop vs julmusik 1-0? Ah, chea chea, ah öh, yea yea, uh-huh!

2008-12-16 @ 23:08:33
Postat av: Adolphson & Falk

Jag vill ha mer jul

ge mig mer jul

Jag vill ha mer jul

ge mig mer jul

2008-12-17 @ 16:02:32
URL: http://adolphsonfalk.se/
Postat av: Micke

Folk får jättegärna tycka om julmusik, det bryr jag mig inte det minsta om. Jag förvånas dock över hycklarna som blir bestörta så fort man ifrågasätter julmusiken, speciellt när dessa hycklare är med och gnäller på folk som spelar musik i mobilen ute.



Jag utgår från att folk ska respektera andra människors åsikter, och därigenom låta bli att dra på julmusik i högtalarna i köpcentrum, på samma sätt som att jag inte vill höra någon jävla skit-RnB eller äcklig popmusik från folks mobiler när jag är ute.



You and I share the same thoughts.

2008-12-18 @ 16:51:31
URL: http://mickesirritationsmoment.blogg.se/
Postat av: Marty X

En stilla undran, har du några positiva minnen av julen?

2008-12-24 @ 20:19:31
Postat av: Marion

He he shit vad jag skratta när jag såg detta inlägg. Börjar tro att jag hittat min själsfrände he he.

Har försökt förklara för mina vänner hur äcklig och vidrig julmusik är utan att de förstår och istället tycker jag är konstig som inte gillar det. Innan trodde jag inte det fanns nån som gillade sån skit och förstod aldrig varför de spelade skiten i alla affärer på julen, men uppenbarligen finns det folk som gillar det där äckliga, smöriga skiten.

Den gången om året då äckliga smörartister kan ha sin glansperiod typ peter Jöback, carola etc a la last christmas ryser



Nu finns det iofs fin och stämningsfull julmusik också. Jag har några jullåtar jag gillar, men för mig ska de inte va kitchy och smöriga med massa wailande utan lite mer högtidliga. Jag älskar Tommy Körbergs O helga natt t.ex. Hörde med en rysning Peter Jöbacks version när jag va inne på åhlens i december.



Sådär nu har jag fått ur mig lite hat också :P I din gnällblogg

2009-01-08 @ 18:39:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19544
Postat av: Marion

PS Vet inte om jag tror på upphottad julmusik. Var inne i en affär där de spelade nån slags technojulmusik. Det var typ kräkframkallande. Hade först tänkt köpa nåt där, men jag gick för att jag inte stod ut DS

2009-01-08 @ 18:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0