Fan...

Det ringde nyss, det var syrran. Eller jag ringde iofs för hon snåla. Men iaf.

Jag har svårt att stå still när jag pratar i telefon, svårt att sitta, svårt att ligga. Så jag går oftast runt. Nu gick jag fram och tillbaka tills jag kom in i hallen, och där låg den, undanstoppad och bortglömd...


Jag tog upp den med foten, trixade lite, sparkade lite, dribblade lite...
Pratade klart, sa hejdå, och sen stog jag där...
Jag måste verkligen flytta till ett land där gräset är grönt året runt, vintern är verkligen inget för mig.

Jag vill spela fotboll nu, inget speciellt, ingen match. Bara leka lite, skjuta, skruva, nicka, lobba. Säga: "Kolla ribbskottet" och skjuta bollen flera meter över och bli tvungen att kuta och hämta den i det höga gräset. Chansen finns, det ligger ingen snö på backen här, det regnar. Det är kallt utomhus, men fortfarande ljust. Det finns konstgräs på södervik ...
Jag vore en dåre, men ack så lockande ...

Kommentarer
Postat av: CC

sommar kom tillbaka....

2008-12-21 @ 00:08:05
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Messi

Du spela fotboll? 90-talet ringde och bad att få tillbaka ironin...

2008-12-21 @ 16:56:20
Postat av: inget namn

Hej hej :)



Tack för svaren på frågorna :)

Som sagt kommer jag själv svara på frågorna inom dom närmaste dagarna. Samt lägga upp dom bästa svaren på frågorna och länka dom ;)

Jag kan säga till när jag har lagt upp dom.



Svaren på dina kommentarer hittar du i min blogg :)



Kramissss M

2008-12-22 @ 09:17:50
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte
Postat av: Rickard

Jag saknar Rosers gröna gräs.

2008-12-23 @ 04:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0