Ett kort inlägg!

Det har varit ont om korta inlägg nu :D Så här kommer ett. Jag har fått en taklampa i julklapp, det var bra, jag önskade mig en. Men som vanligt när jag ska leka Ernst här hemma så går det inte riktigt som jag vill. Fel på kontakten, såklart. Eller fel kontakt kanske man ska skriva. Och bilden som visar hur man skruvar ihop lampan som följde med i kartongen var nog den sämsta bilden jag någonsin sett. Inte ens jag ritar av saker sådär dåligt! Tur att den inte var svårmonterad då.

Jaja, nu sitter man här ... och undrar hur man ska gå tillväga...

Kommentarer
Postat av: Inget Namn

aa men jag förstår vad du menar...

asså alla har sin åsikt och alla har rätt o säga vad dom tycker o tänker..

Jag tror mer att de finns något där ute.. men jag vet oxå att de finns så mycket skit oxå.. folk som blåser andra lixom..

Tycker oxå om att diskutera sånt....

2008-12-28 @ 22:42:36
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte
Postat av: CC

ELler så KONTAKTar du mig så LÖSer vi problemet

2008-12-29 @ 12:18:02
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0