Gnällbögen

Ja, jag måste ju vara helt jävla bög av nåt slag. Jag har fastnat för en video på youtube, och det är fan inte vilken video som helst. Det är en sån här som man som kille inte gärna erkänner att man lyssnar på, men den är fan outstanding!

http://www.youtube.com/watch?v=0IA3ZvCkRkQ&feature=artist


Ja fyfan, här sitter man och kollar på Mariah Carey. Även fast det inte är samma MC som de flesta av oss känner till. Här är hon faktiskt riktigt jävla vacker (och då menar jag riktigt riktigt riktigt snygg, näst intill perfekt, om inte helt perfekt), och när man är så snygg så att man inte längre är riktigt jävla snygg, utan istället är riktigt jävla vacker, då är man "WOW" :D


En annan sak som skiljer henne från dagens Mariah Carey är att hon faktiskt kan sjunga här! Och hon gör det med passion också, vilket gör det hela än jävla sexigare (märker ni vad jag överkompenserar för att det känns gay att kolla på videon? Men samtidigt är det ju faktiskt sant också! :D).


Ja fyfan, den kvinnan som är på videon skulle jag gifta mig med och avsäga mig yttrandefrihetsrätten för, så länge hon sjöng för mig lite då och då :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

man får ståpäls av det här.



p.s du är liiite gay.

2011-05-12 @ 21:15:17
URL: http://asaelin.blogspot.com
Postat av: Sanna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 16:06:32
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0