Jag är en stor jävla idiot.

Hur fan kan man köpa grönt bregott? Skiten är ju för fan hårdare än diamant. Hur fan är det meningen att man ska kunna få det här på mackan, utan att mackan går sönder? Vilket jävla pucko jag är. Jag visste ju redan innan att det här brukar strula... Haha, kolla vilken passande bild jag hittade! :D



Det är tydligen inte bara jag som har det här problemet. Det är liksom fel bara från början. Jag har bara smörknivar i min kökslåda. Ingen smörsåg :( Det här jävla "smöret" skulle fan funka bättre som mordvapen. Eller som ett bättre substitut för gatstenar. Det vore fan nåt för AFA det. Slipper de förstöra våra fina gator!

Bara på grund av det här jävla "smöret" kommer jag fan inte rosta nå fler mackor. Vilken jävla protestaktion!


Kommentarer
Postat av: lys

åh Patrik..! du får börja köpa laktosfritt smör, det är aldrig hårt! :)

2011-01-25 @ 09:47:19
URL: http://lysan.blogg.se/
Postat av: marlene

Släng och köpt nytt snål-Patrik!

2011-01-30 @ 20:24:17
Postat av: MarionO

Det är bara du som inte har rätt teknik. Jag äter inget annat än bregott och har aldrig problem. Eller så är det ditt kylskåp som är för kallt.

2011-02-09 @ 17:30:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/marion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0