Hotet mot mänskligheten.

Ja herregud, att folk fortfarande är intresserad av sånt här. Att folk fortfarande vill vara med på sånt här. Vad drömmer man om, ära, rikedomar och berömmelse? Tror man att livet ska bli bättre, efter att man varit med på något sånt här? Hur tänker folk?

Och om man ser det från den andra sidan, vill folk fortfarande se sånt här? Jag trodde att man gick in på internet om man ville se porr, jag hade fel.

Jag blir rädd. Är det här information som är nödvändig att ha? Jag vet ärligt talat inte ens vad det går ut på. Vad och hur vinner man? Vart är tävlingsmomentet? Jag har ju inte ens sett ett helt avsnitt, men känner mig ändå berättigad att döma, för det här programmet är fan sämre än två dåliga. Ett halvt program av paradise hotel är som att se en riktigt jävla dålig mjukporrfilm.

Kommer folk växa upp och veta vilka människor det är som är med i det här? Kommer mina barn växa upp med att kolla på paradise hotel 2020? I så fall kan jag med största säkerhet avslöja för er att mänskligheten är dömd.

Dömd att misslyckas...

(Försökte googla fram nån snygg bild, men jag hittade ingen. Vet inte ens vilka som är från Sverige och vilka som är från andra länder. Jag skäms inte.)


Kommentarer
Postat av: Rickard

Har heller aldrig begripit mig på den där skiten. Vill man se porr så finns det ju på internet. Paradise Hotel är sämre än två dåliga.

2009-12-03 @ 00:26:31
Postat av: Micke

Det som slår mig med alla program av samma kaliber är just att folk faktiskt verkar vilja titta på det. Man undrar om det är mediamugulerna som distribuerar skiten eller människorna som roas av det som det är fel på...

2009-12-03 @ 13:51:45
URL: http://mickesirritationsmoment.blogg.se/
Postat av: Micke

Sv: Är ju inte direkt något fel med att bli glad när man festar, snarare tvärt om. Skulle det skrämma barnen skulle jag dock försöka hålla dem därifrån i sådana fall. Känns rätt enkelt =P

2009-12-03 @ 22:56:37
URL: http://mickesirritationsmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0