Är hemma ...

Är hemma en snabbis. Det var inte meningen att skriva ett blogginlägg, bara läsa kommentarerna. Svarar på resten så fort jag kan. Fick f.ö till slut ett svar från FK i förrförra inlägget, och jag kunde helt enkelt inte hålla mig:

"Tyvärr har Piratpartiet ett inskränkt perspektiv på frågorna om integritet och mänskliga rättigheter. Trots att insikten om det palestinska folkets lidanden bara är ett knapptryck bort, tycks männen i Piratpartiets ledning stanna vid Schengengränsen när de ska utforma partiets program."

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Eftersom Förortskrigaren(m) glömde lämna källa på den där kommentaren så kan väl jag göra det.
Texten är skriven av SOCIALDEMOKRATERNAS Anna Hedh.

Min dag är gjord, hörs nästa vecka! :D

http://www.politikerbloggen.se/2009/05/20/20093/

Så nu är bara frågan, röstade jag på PP eller nummer 5 på sossarnas lista Anna Hedh i EU-valet?

Kommentarer
Postat av: Förortskrigaren

Stämmer mycket bra att det är ifrån socialdemokraterna, för till skillnad från piratpartister så är jag inte så inskränkt att jag inte kan influeras eller ta åt mig utav saker och ting som finns utanför min låda.

Haha herregud ja självklart är jag Moderat gubben lilla.. Jag tänker som sagt utanför min lilla låda och utanför Väsby och ingram

Haha det lustiga är att du tror att på något sätt att du "knäckte" mig.. Det enda du just nu gjorde va att ge mig "props" för att jag kan ta åt mig av olika partiers idéer och faktiskt lyssna på vad dom har att säga.

2009-07-09 @ 23:10:21
Postat av: Marlene

Joooo när vi genade över trottoaren och den dära sura kärringen kom! Meeeeen jag gör så ibland när jag håller på att bli tokig för att jag inte hittar.. Då genar man över stock och sten ;) Men jag har fått ordning på ljudboken nu.. Men jag somnar bara ändå :P haha.. Jag och Åsa somnade så fort vi satte oss i bilen.. Men det va ju inte dom roligaste som va med heller. En gnäll-Pelle.. Om han är med nästa år hoppar jag av!!

2009-07-12 @ 22:49:59
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Livsstilsbruden

Hehe vad gullig du är, läste dina kommentarer när jag verkligen behövde dem. Rätt tidpunkt. Faktum är att även om jag nu beslutade mig för att fortsätta blogga så vet jag inte hur mkt längre till jag kommer fortsätta. Är det värt allt liksom...



Hehe så alla de här som argumenterar emot dig är folk du är kompis med?



Haha ja precis. SLutar jag blogga så dör stor del av dig. Fan va hemskt de låter :P



Ja du har rätt, det är väl dessa personer det är fel på. Men jag orkar liksom inte höra massa skit heller. Många ifrågasätter min anonymitet. Det finns djupare anledningar till den än vad folk tror på.

Min fakta är ju inte anorlunda oavsett vem jag är. Det är ju den som är det man ska fokusera på, vem jag är är egentligen skit samma.

2009-07-13 @ 10:58:36
URL: http://levmedhalsa.blogg.se/
Postat av: Förortskrigaren

Haha ja vi är polare irl... :) apalle räknar jag till familj efter skit vi gick igenom i ett par år.. man bråkar bara med folk man tycker om.. apalle är i mina ögon ev av dom smartaste människorna jag känner och det vet han. Just därför tycker jag om att diskutera med han... istället för med vissa andra som skulle komma med svar liknande... - kan du va! :)



Många ifrågasätter min anonymitet. Det finns djupare anledningar till den än vad folk tror på.



Det kan jag absolut förstå.. det enda jag menar är att jag kan sitta här skitfet som jag är och klippa o klistra från andra sidor från internet och kalla mig själv träningsnarkoman och folk skulle vara puckade att tro på det utan ens en enda bild på kroppen jag säger mig träna... jag lovar att skulle du lägga upp en bild på din kropp enbart utan ansikte så skulle nog inte folk känna igen dig ;)

Och "din" fakta? Det är just detta jag menar... om du nu är träningsnarkoman och vill köra en seriös blogg kör då en seriös blogg med bilder osv... inte klipp o klistra blogg..

2009-07-13 @ 11:52:57
URL: http://forortskrigaren.blogg.se/
Postat av: Livsstilsbruden

Förortskrigaren: Känns ju nästan lite löjligt att diskutera här med någon annan men... Jag har otroligt mkt tatueringar på min kropp och alla går inte alltid att dölja. Dessutom kan jag vara jättefet och redigera bilder i photoshop, så vad är det som säger att de bevisar huruvida min blogg är seriös? Bara för att jag lägger in bilder på mig själv - blir bloggen genast seriös då? Eller är det inte det jag skriver som är seriöst?

Har för övrigt, om du läst min blogg, även förklarat i ett inlägg att jag under en period varit väldigt dålig, vilket har resulterat i att jag gått upp i vikt under den tiden då jag va för dålig för att träna.

Vi har olika åsikter om min blogg och givetvis får du tycka vad du vill. Men jag vet många som uppskattar den och tar till sig mina tips. Känns dock väldigt trist att du vill tro att jag klipper och klistrar från andra bloggar och sidor från nätet, när jag faktiskt lägger ner väldigt mycket tid på detta.

2009-07-14 @ 10:28:06
URL: http://levmedhalsa.blogg.se/
Postat av: Livsstilsbruden

Tonfisk (i vatten) och makrill är superbra. Det är magert och fullt med protein, så det är superbra om du äter det!



Vad i hela friden är irl-vänner? Och vad betyder öht? Aldrig hört talats om...



Det är roligt att du tar åt dig av tipsen och så. Tänk dock på att ta åt dig av de tips som du känner passar dig, alla tips passar ju inte alla :)

2009-07-14 @ 10:32:22
URL: http://levmedhalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0