Jävla nördar.

Det är något slags mode att se ut som en riktig jävla nörd nuförtiden. Stora brillor, flummig frilla och tajta, för korta byxor. Visst, folk får väl se ut som dom vill, men de borde få ta konsekvenserna också.



Nu vet jag inte om det är genetiskt programmerat, eller om det bara är jag som är en naturlig mobbare. Men nog fan kommer det automatiskt att man bara vill slå såna här personer? Det kan ju omöjligt bara vara jag som tycker så!? Alltså, som sagt, de får gärna se ut och göra som dom vill. Men nördar är nördar, och nördar blir mobbade. Klär man sedan medvetet ut sig som en nörd, ja då är det fan inte mer än rätt att man åker på stryk.

Eller är det bara mig det är "fel" på? :p

Kommentarer
Postat av: lys

men Patrik, vad har du varit med om?! :P han på bilden är ju riktigt söt!! :)

2011-01-29 @ 10:28:34
URL: http://lysan.blogg.se/
Postat av: Rickard

Jag vill slå in näsan i bakhuvudet på snubben på bilden. Så nej, det är inte bara du.

2011-01-29 @ 16:30:56
Postat av: Palle

Tack Rickard :D

2011-01-29 @ 16:40:56
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Bera

Sa han som själv var stans störta nörd..;)

2011-01-31 @ 15:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0