Men HOOOOOOOOOOOOOOOOOOORFITTA! :@

Faaaan. Satan jävla piss, helvete, jävlar och alla andra fucking fula ord jag kan komma på just nu.

När jag var typ ett halvt internet-år så insåg jag att skriver man ett långt mejl eller ett inlägg som till exempel mina inlägg här på bloggen, så bör man spara allt innan man skickar/publicerar. Eller spara och spara, jag kopierar allt, för då vet jag att om nåt försvinner så har jag det iaf på ctrl-v.
Och så satt jag då, och skrev ihop ett väldigt långt, och faktiskt väldigt bra, mejl på facebook till en kompis om hur mitt liv ser ut och kommer se ut kommande halvår. Tänkte att "det här går ju kanon!" och tog en paus från skrivandet för att hämta ett glas oboy.

Oboy är förresten sjukt gott.

Hämtade det och när jag ställde ner det lyckas jag fippla in musen i datorkanten så den klickade på nån fattig jävla facebook-annons. Vad tror ni händer? Jo all jävla text försvinner! Och den försvinner inte bara så att man kan klicka bakåt och få tillbaka allting. Det vore ju enkelt och bra, MEN SÅ SKA VI JU FAN INTE HA DET! :@ Mejlet var skrivet i ett popup-fönster... Vilken jävla dåre kodar en sida så man skriver allt i popup-fönster? Och när man väl klickar sig vidare så kan man inte gå tillbaka? WTF!? :@ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH HORA. Man borde fan inte kunna skriva text i webläsaren. Man borde enbart kunna klistra in text. Då kan man skriva allt i ett textdokument och det enda man behöver oroa sig för är att strömmen ska gå eller nåt annat overkligt.
Jaja, ska väl ta och skriva om allt... nån gång. Nu ska jag bara sitta och sura, fan också :(
Förresten flyttar jag snart till Mallorca. 7 dagar ungefär. Jag jobbar inga fler dagar det här året, jag kommer ha deadlines att passa men sånär som på flyg och tandläkare har jag inga tider att passa, inga tider jag måste gå upp. Jag ser fram emot att plugga och ha olika dagar varje dag där jag hela tiden lär mig nya saker. Som ni förstår så är livet väldigt bra och då sjunker såklart frekvensen på inlägg här. Men jag ska nog fan hitta saker att klaga på på Mallis också, oroa er inte.
Såg även att jag fått en ny bloglovin-följare i form av "Therese", vet inte om det bara är spam men det var kul att se iaf, jag blev nöjd :D Hej Therese, hoppas du känner dig varmt välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0