Det utlovade inlägget 1/2

Nu är ni välkomna till en promenad med mig, i egen hög person, A-palle, på en tur i Mallorca. Vi börjar på taket av mitt nuvarande hem, som ni ser så har jag havsutsikt! ;)


Hur avundsjuka blev ni inte nu? Vi fortsätter, utanför finns det ungefär bara en massa trånga gränder, åt precis varenda håll. Just idag tar vi bara en slumpmässig och ser vart vi hamnar...
Nämen, en kyrka! Bra riktmärke tänker ni säkert nu, men såna här finns det hur många som helst av, men den är ändå fin =)
Aja, vi fortsätter väl vidare genom en en till trång gata då. Nu kanske ni börjar förstå att det inte är helt jävla lätt att hitta hem själv?
Aja, efter att vi kom ut från den här så var vi iaf vid katedralen, och det är fan inga dåliga grejer!

Nedanför katedralen ser det ut såhär:
Ibland på kvällarna, mittemot katedralen, så har de även utomhusbio. Nämnde jag att det såklart är gratis?
Jag skrev tidigare om att det var nån konsert vid katedralen, och la upp en ganska diffus bild. Såhär ser det ut dagtid
Vi tar en titt på katedralen nedifrån också, det är utan tvekan en väldigt mäktig byggnad!
Jaja, nu tar vi en sväng över vägen, medans det ändå är röd-grönt?

Men så blev det grön-rött istället? Skit samma fan, spring bara!
Nu ska vi bara följa den här vägen en liten bit...
så kommer vi snart komma till den närmsta, men inte så vackra... BEACHEN!!
Ok den duger väl, om ni bara väntar här en sväng så ska jag simma ut och ta ett kort från vattnet

Det där var jävligt jobbigt, så nu tänker jag gå hem :D Det finns säkert nån kyrka eller så på vägen också...

Och förresten har det kommit till min kännedom att en i gruppen fyller år idag. Så det firar vi med att gemensamt sjunga Jag må han leva och ett hipp hipp:
HURRA
HURRA
HURRA
HURRA!
Dessvärre verkar han ha stannat kvar i vattnet. Jaja, skit samma, det var det, jag är hemma nu, livet äger =)

Kommentarer
Postat av: Rickard

Hahaha fy fan vad värda ljus till övergångsstället, du får gå över halva vägen bara sen får du stanna! Annars ser det riktigt jävla rent och fint ut där, nice.

2011-08-21 @ 22:33:57
Postat av: Emelie

Fy tusan va härligt!! =D

2011-08-22 @ 12:00:29
Postat av: Fredrik

Asså ååååååååh jag o andreas borde få komma nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-22 @ 23:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0