Den ofrivilliga gästbloggaren...

Det här är ett utdrag från ett forum jag hänger på. Det är så jävla bra så det förtjänar ett eget inlägg på min blogg! Känn dig hedrad Kinezz! =)

Jag jobbar i kassan på en liten ICAnära. Bara i kassan. 
Vi har Cashguard, kan alla jävla snorungar sluta försöka råna oss!! 
Ta hand om era fucking sedlar, det är fan inte mitt fel att det tar lite tid att vika upp skrynkliga sedlar. Att ni har mage att stå och sucka när det tar tid för att jag försöker vika upp och räta till ERA ovårdade jävla sedlar.
Se till att ni har allt ni ska handla när ni kommer fram till kassan, spring för helvete inte iväg och hämta en sista grej när det står folk i kö bakom dig!! Ta den efter att du har betalat och ställ dig i kö igen.
LÄGG FÖR HELVETE INTE DINA PENGAR OCH PANTKVITTON PÅ VARUBANDET!! ANNARS FASTNAR DOM MELLAN BANDET OCH VÅGEN!!!
Lägg dina mynt i myntautomaten, GE DOM INTE TILL MIG!!!
Bli fan inte arg på mig för att jag inte kan fixa en brevlåda där du kan lämna in dina hyrfilmer på morgonen för att våran inlämningstid inte passar dig din muppiga fitta!! Jag är bara kassör! Om du inte kan lämna in filmen i tid får du antingen pröjsa förseningsavgiften eller snacka med chefen och se om ni kan lösa det på nåt annat sätt, SOM JAG BAD DIG GÖRA!! Men visst, du kan ju alltid lacka på mig och storma ut ur butiken istället, jävligt moget.
Munkar är dom med sylt i, Donuts är dom med hål i, det är vad som står i datasystemet och på prislappen, live with it. Du har ingen rätt att bli arg på mig för att du tycker att det ska heta syltmunkar och munkar gubbjävel!!
Om det står "Veckans pris! ICAs Hamburgerbröd 8-pack 19,90:-" gäller det ICAs Hamburgerbröd 8-pack, inte Korvbrödsbagarns Hamburgerbröd 8-pack!
Om det står "Veckans kortpris! Körsbärstomater 5:-/ask" måste du ha ett fucking ICA-kort för att det ska kosta 5:-/ask!!!
Ja, allt har blivit dyrare, DET HAR BLIVIT DET ÖVERALLT SEN INFLATIONEN UPPSTOD!!
Du får inte rabatt om din kupungjävel är gammal. Och NEJ NEJ NEEEJ vi tar inte fucking rikskuponger!!! 
Är du 24? Inget leg? Ingen tobak eller alkohol för dig!! Spelar ingen roll hur mycket du gnäller.
Om JAG känner för det kan jag bjuda på en plastkasse, om du tar en utan att säga något och lägger den på andra bandet i hopp om att jag inte skulle märka det får du pröjsa 1,50:- för den.
Royal Gala, Granny Smith, Golden Delicious och Jonagold har olika kilopriser, lägg dom helst inte i samma påse. Samma sak gäller gul lök, röd lök, röd paprika, gul paprika och grön paprika. Även om det nu skulle vara samma kilopris på två av dessa, måste jag slå in dom var för sig, annars blir det fel i datastystemshelvetet.

JA SUPER SNYGGA STAMMIS
JAG ÄR SINGEL OCH DU FÅR BE OM MITT NUMMER VILKEN JÄVLA DAG SOM HELST!!



Kommentarer
Postat av: sandra

Klockrent!!! Ska kopiera o sätta bakom kassan :P

2011-08-14 @ 22:18:39
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0