Hooo ho!

Jenna Jameson har fött tvillingar, hej och hå. Läste det såklart på aftonbladet och så råkade jag hamna bland kommentarerna. Det som slog mig är återigen människors dumhet. Låt mig citera:

"Mankmarvin, 42 år, Strömstad, Idag 17:28 Fyfan - stackars ungar, snacka om mobboffer. Man kan ju fatta redan nu vilket skit dom kommer att få gå igenom mentalt - när dom kommer i den åldern småkillar börja snegla på porr så kommer dom få dessa filmer rakt upp i nyllet av sina egna kompisar fyfan - jag vet ju vad jag hade tyckt om min morsa haft sån historia, ingen respekt där! Så innan ni grattar å tycker det är fantastiskt - tänk lite längre än "huvut" va.."

Först och främst kan man ju notera att detta är skrivet av någon som påstår sig vara 42 år. Jag trodde man var lite mer vuxen och mindre fördomsfull i den åldern, men jag hade väl fel. Och för det andra så tänker jag lite längre än "huvut". Jenna har som någon skrev byggt upp ett imperium. Jenna är ingen fattig människa. Därav kommer nog hennes barn bara bli mobbade en liten stund, om de skulle gå i en vanlig skola, innan de tilldelas privata lärare. Morsan betalar. Ok, visst, de kommer säkerligen se filmerna, men i och med att de kommer uppfostras av Jenna själv så tror jag inte att de kommer spela så stor roll i barnens liv.
Det som dock stör mig mest är "ingen respekt där!". Vilket jävla pucko. Tror han själv att om hans morsa varit porrskådis skulle hon uppfostrat honom till att hata och förakta porrskådisar. Vilken korkad jävel ...

E* källa.

Kommentarer
Postat av: Happa

Håller med! Den som skrev kommentaren är väl ändå den dumma i det hela :)



Vem fan bryr sig om hon är porrskådis, kan väl skaffa barn för det. Barnen får nog ett bättre liv än den där 42 åringen skulle jag kunna sätta pengar på.

2009-03-17 @ 23:24:43
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: Rickard

Du lär ju ha med länk till källan fattar du väl pucko, hur ska man annars veta att ditt referat stämmer?



I övrigt så håller jag med dig. Jag tror nog att dom där barnen kommer att få en mycket bra uppväxt med allt som Jenna själv inte fick när hon var barn p.g.a fattigdom. Se bara på Eminem, han vill ge sina döttrar allt han själv aldrig fick och jag tror att Jenna känner samma sak. "Mankmarsvin" lär ju, av hans tankesätt att döma, inte vara äldre än högst dom senare tonåren.

2009-03-18 @ 09:39:45
Postat av: Du Vet Inte

HAhahah vadå tror du att det blir som reklamen eller HAHAHAH du råka stöta på en brud o sen ramlar hennes grejer på marken o när ni båda böjer er ner för att plocka upp så DÖÖÖR hon av din lukt!! HAHAHHAHAHAHA

2009-03-18 @ 19:04:22
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Du Vet Inte

hahaha du e så störd du :D

aa men säkert den luktar gott.. har faktis ingen aning om jag ska va ärlig D:

2009-03-18 @ 19:23:55
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Du Vet Inte

HAHAHAHAHAHAHAH jag e ju sååååååååååå kär i dig!! kolla bara min msn :D

2009-03-18 @ 20:27:34
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Nine9

kolla in seduction sweden, där är vi några som bloggar om sargning. mycket roligt

MVH

//Nine9

2009-03-18 @ 22:27:36
URL: http://seductionsweden.blogg.se/
Postat av: Anna

Kan inte låta bli att kommentera, för kommentareran är så jävla svenska..

För hundan, grabbar..!!! (och tjejer också för den delen..)

Jenna e amerikan och hon fick bara tvillingar för att det inte var på naturlig väg om vi säger så... :)

Och när det gäller USA, vem tror ni VERKLIGEN BRYR SEJ when money rules....??

Även om jag aldrig skulle göra som Jenna, så säger jag ändå: YOU GO GIRL!! Du hittade ett vinnande koncept, "and you went for it"!!!

2009-03-20 @ 22:02:27
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0