Tråkigt.

Jag har tråkigt, har suttit och läst bloggar senaste timmarna. Det är kul med bloggar. Fast det finns många tråkiga bloggar oxå. Jag vill läsa bloggar som handlar om psykologi, folk som skriver om hur dom dejtar, hur de träffar och interagerar med olika människor, hur de har hamnat i konstiga situationer. Sånt tycker jag är skoj. Och inte bara dejter alltså, alla möjliga situationer.

Folk som analyserar öppet, jag gillar att analysera. Varför blev det så? Varför hände det där? Kommer det hända igen? Om det händer igen, hur ska jag göra då?

Tyvärr så verkar det bara gå att slumpa fram bloggar på aftonbladet, och det är synd. Har slumpat runt mej flera gånger och hamnat på samma skit-bloggar flera gånger. Inte coolt!

Tips på bra bloggar som passar mina kriterier, någon?

Kommentarer
Postat av: MarionO

He he hoppas inte min blogg tillhörde kategorin tråkig :P

Eller är det hos mig du hamnar hela tiden ;-)

2009-01-03 @ 13:19:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19544
Postat av: Sara

Nuförtiden finns det ju bara bloggar som handlar om vad folk har på sig eller vad dom vill köpa! Ganska tragiskt faktiskt! Förstår inte varför man blir så känd igenom en blogg utan att ha något viktigt att säga överhuvudtaget!

2009-01-03 @ 18:43:39
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0