Ny allmänbildning.

Jag har alltid sett mig själv som ganska allmänbildad. Har väl hängt med en del i svängarna. Men nuförtiden känns det som att jag inte vet någonting alls. Tycker att folk snackar om kändisar och skit mest hela tiden. Och Rickard brukar alltid få förklara vilka kändisarna är för mig.
Idag är det säsongspremiär för Lets Dance... Ärligt talat, vem i helvete bryr sig om den skiten? Jag personligen tycker det är så jävla tråkigt att se en massa "kändisar" försöka dansa. Haha fyfan alltså, så jävla patetiskt det låter.

Och kändisarna då, HAHAHA! Magnus Samuelsson och blondinbella, nu får ni väl fan ta och ge er? :D Jag blir nästan glad av att tänka på det, så sorgligt är det! Senast jag hörde något om M.S var ju typ 5 år sedan. Har inte han lagt ner förresten? Och blondinbella är ju blondinbella, känns som att hon försöker för mycket bara. Vart någonstans är det intressant att se dessa individer dansa? På vilket sätt är det underhållande? Hur orkar man ödsla sin tid på att kolla på det här?
Jag skulle nog fan föredra att vara på jobbet, framför att slå mig ner i soffan och kolla på Lets Dance. Det är illa, men det är fan sant.

Idol-Agnes, Idol-Johan och Idol-janne oxå(vet inte om de finns, gissar bara namn. Agnes har jag iofs hört). Det är ju oxå en jävla djungel. Fan, personerna har ju åkt ur? Jag vet inte ens vem som vann idol. Jag bryr mig inte ens om vem som vann idol. Idol är bara skoj i början, tacka vet jag Idol-Matte !!! Sommartider!

Nej fyfan, det var bättre förr. När allmänbildning handlade om att svara rätt på frågorna i Jeopardy, eller spöa Jossan i trivial pursuit. Det var riktig kunskap, nu handlar allt bara om en massa b-kändisar som syns i tv. Skit är vad det är, riktig jävla skit!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Håller med så jävla hårt! Alla dessa "kändisar" som varit med i diverse tveksamma dokusåpor och sedan får leva med att heta Idol-Johan, Baren-Meral och Big Brother-Linda (som för övrigt är känd för att vara så jävla snygg när hon är så jävla ful). Sen ska dessa mediekåta människor vara med i Let's Dance och så vidare. Det är fan inte allmänbildning att veta vad hon heter som är "känd" tack vare att hon knullat i ett hus med kameror (under täcke också vilket gör det hela ännu mera löjeväckande) och som nu är med och dansar i ett tv-program med andra c-kändisar. Gynning och Rosing själva skulle väl inte ens klara av "Siffror som rimmar på golv" för 100 kronor på Jeopardy.

2009-01-09 @ 23:27:38
Postat av: Inget Namn

Nä jag vet de kom nnog inte fram.. kopiera allt du skriver o sen funkar det inte då skickar du igen.. hahah de lärde jag mig..

ASSÅ DE E FETT SEGT.... gaahahahahha

2009-01-10 @ 06:51:35
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte
Postat av: Inget Namn

Välkommen till sthlm :p hahah har bott här hela mitt liv.. Helt underbart.. haha nä nu ljuger jag..

Men jag ska faktis ner till Malmö om 2 veckor :D Men Zlatan.. nää asså...

2009-01-10 @ 06:57:54
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte
Postat av: Olle

antar att du sitter klistrad framför 4ans nya program där man tävlar om vem som är bäste tv-tittare, snacka om att du kan suga i dig ny givande kunskap där! =)

2009-01-10 @ 11:35:39
URL: http://ellolle.blogspot.com
Postat av: Inget Namn

AAA något sånt... jag har bott här sen jag va 2 år hehe..

SKa träffa en kompis faktis :) huhih åka o hälsa på hihi

2009-01-10 @ 21:44:02
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0