Fler meningslösa klagomål!

Det här blir egentligen inte ett klagomål utan mest en fundering jag har. Den handlar om ... *trumvirvel* .... Visslingar!! :D
Oj, va intressant, tänker ni nu! Men det är det oxå, så det är ingen idé att vara orolig för nåt. De visslingarna jag tänker på är inte vilka visslingar som helst. Och det är inte såna där ptju-ptjiiiiiuu visslingar heller. Utan det är folk som visslar jättehögt!
Ja, såna problem har jag! Jag tänker framförallt på Alain och Nuno på jobbet. Det är 2 ... erm ... äldre herrar som verkligen gillar att vissla ut sin pissiga dynga som dom går och spelar för sig själv i sina huvuden.

Och jag undrar bara, varför?

Såhär är det, ni gillar eran musik och jag gillar min musik. Jag gillar inte eran musik. Ni kanske gillar min musik(vem gör inte det?) Så varför i hela världen ska ni gå runt och vissla så högt att alla som haft turen att inte stöta på eran skitmusik blir tvungna att göra det, och i form av visslingar. SNÄLLA!? Nej, jag gillar det helt enkelt inte. Jag brukar oxå vissla, men jag gör det lite diskret och mest för att jag gillar att höra melodin just för att det är musik som jag tycker om, tror jag. Jag har funderat en del och kommer inte riktigt på varför jag ens visslar själv, men det hör inte till saken. Saken är att man behöver inte gå och vissla jättehögt. Det låter inte fint. Folk visslar inte med i musiken. Många bryr sig inte, men det stör mig!

Och jag har inga som helst planer på att göra nånting åt det heller ...

Kommentarer
Postat av: frowan

Du gnäller ju fan värre en morsan!



=)

2008-11-24 @ 03:21:57
Postat av: frowan

å jag stavar fan värre än morsan!

2008-11-24 @ 03:22:58
Postat av: singla

2008-11-24 @ 09:53:23
Postat av: singla

weeeell, ja gillar bättre att göra saker där man rör sig och slipper måste tänka på att äta fint och sitta stilla:)

2008-11-24 @ 09:54:38
URL: http://www.metrobloggen.se/singla
Postat av: Rickard

Det är finanskris, barn svälter (fortfarande) i Afrika och stackars Patrik har problem med att folk visslar. Så du stör dig mera på att en av ovan nämnda personer visslar fast han faktiskt skriker "Hora!" och "Fitta!" bra mycket mer än han visslar?



"Den är giftig o den smittar ner dig

Du har hört den förut så du visslar med mig, bah..."



Btw, jag gillar inte din musik.

2008-11-24 @ 23:11:58
Postat av: A-palle

Rickard, läs rubriken ditt dyslektiska fanskap! Lär dej uttala köldchock istället!

2008-11-24 @ 23:23:08
Postat av: Rickard

Sköldkock din inavlade jävla horunge!!! :D Jag ska fan vissla mig blodig hela dagen imorgon, SES! :D

2008-11-24 @ 23:29:24
Postat av: singla

absolut!!!

2008-11-24 @ 23:42:01
URL: http://www.metrobloggen.se/singla
Postat av: JenJen

I veckan hörde jag ännu en visslare...ja usch dom är hemska

2008-11-29 @ 23:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0