En billig hemlighet.

Visst blir min blogg pimpad med alla snygga bilder och grejer? :D
Så vi tar en till av bara farten. Axe är ju en billig och statuslös parfym, om det ens kan kallas så. Så tänker nog de flesta, men då ska jag avslöja en hemlighet för er. Axe africa är fan den bästa parfymen som finns :D Den kostar i stort sett inget, och luktar tamejfan sjukt gott! Jag använder alltid den, och har fått höra både "Hugo boss?" "Calvin klein?" och nu senast "Dolce & gabbana?"
Nej, nej och nej. Det är gamla hederliga Axe. Det brukar folk inte riktigt tro på, men tro på det!

Nu känner jag mig billig, av någon konstig anledning. Det spelar ju egentligen ingen roll vilket märke det är, men just axe låter så dåligt. Skumt det där ... men gott luktar den iaf.

Nu är det ju så att på reklamen blir axe-killen chokladig, och det var nästan så för mig igår! Tyvärr valde jag själv att bli brun, och det var tack vare en massa smink. Det var julfest förresten! :D

Kommentarer
Postat av: Rickard

Du är billig :D. On topic: Åh herregud...

2008-12-07 @ 15:54:24
Postat av: CC

haha, du är billig! Men välsmakande.



Jag måste iaf ha varit först med att få bilden!!



Axe, det va tider det

2008-12-07 @ 23:05:52
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: agilitydream

Jag är benägen att hålla med om att parfymen du nämner luktar gott.

2008-12-07 @ 23:24:17
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: sadhistory

Haha så snygg bild:D



Ja axe är klockren, alltid gillat den:P

2008-12-08 @ 00:04:56
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0